Kaspersky Total Security Licence .LIC

Désoler , moi aussi ma licence à vie, est maintenant bloquer :-(

Sorry, my lifetime license too, is now blocked :-(
 
Je remet simplement les seul clé qu'il me reste avec l'activatuer, et il est fort probable qu'elles ne fonctionne plus, comme cela m'est arriver... de plus ma source pour les clé n'existe plus, j'ai un paquet de clé mais elles sont surement sur la Blacklist
================
I simply put the only keys I have left with the activator, and it is very likely that they no longer work, as has happened to me... moreover my source for the keys no longer exists, I have a bunch of keys but they are probably on the Blacklist

C'est le plus récent que j'ai / This is the most recent one I have

C'est vraiment pele mêle / It's really mixed up:
KTS + KIS + KAV ...
 
Last edited:
Je remet simplement les seul clé qu'il me reste avec l'activatuer, et il est fort probable qu'elles ne fonctionne plus, comme cela m'est arriver... de plus ma source pour les clé n'existe plus, j'ai un paquet de clé mais elles sont surement sur la Blacklist
================
I simply put the only keys I have left with the activator, and it is very likely that they no longer work, as has happened to me... moreover my source for the keys no longer exists, I have a bunch of keys but they are probably on the Blacklist

C'est le plus récent que j'ai / This is the most recent one I have

C'est vraiment pele mêle / It's really mixed up:
KTS + KIS + KAV ...
You are my hero! One of lic files worked and I have registered Kaspersky in next 2 years!